Lyngby mod Kalundborg i DBU Pokalen

Efter 2-0-sejren i DBU Pokalen over Avarta venter der modstand fra Danmarksserien i næste spillerunde. Lyngby skal en tur til Kalundborg.
Med en sejr på 2-0 spillede Lyngby Boldklub sig videre i DBU Pokalen onsdag aften ude mod Avarta. Allerede torsdag blev der trukket lod til næste runde, og her kom det frem at Lyngby skal en tur til Kalundborg i 2. runde af pokalturneringen.
Kalundborg GB er netop rykket op fra Sjællandsserien og skal i den kommende sæson dyste med i Danmarksseriens Pulje 2. Kalundborg nåede ligeledes videre til 2. runde i DBU Pokalen sidste år, hvor 2. runde dog blev endestationen. Ved den lejlighed blev det sjællandske mandskabet slået ud af FC Vestsjælland.
I denne sæson har Kalundborg spillet sig videre til 2. runde via en sejr på 4-2 over Frem Sakskøbing, der ligeledes spiller i Danmarksserien. Kampen mellem De Kongeblå og Kalundborg er endnu ikke endegyldigt fastlagt, men opgøret spilles enten tirsdag den 23. september eller onsdag den 24. september.