Nye øl-tilbud på Lyngby Stadion

Lyngby Boldklub lancerer nye tilbud på øl på stadion som en del af ny kampafviklingsstrategi. Allerede fra imorgen bliver det billigere at gå til fodbold i Lyngby.
Lyngby Boldklub har fra den nye sæson forsøgt sig med en variation af fredags-, lørdags- og søndagskampe. Satsningen skal give en festligere ramme om De Kongeblås hjemmekampe i NordicBet Ligaen, og nu følger Lyngby Boldklub op med nye tilbud på øl til klubbens hjemmekampe.
Allerede fra morgendagens kamp mod Brønshøj kan man således få glæde af gode tilbud på danskernes foretrukne stadion-drik. 3 Carlsberg-fadøl koster således nu kun 100 kr., mens et håndtag med 5 kolde fadøl fremover koster 150 kr. Prisen på en enkelt fadøl på 40 kr samt sodavandpriserne fastholdes.
For medlemmer af Klub Lyngby PLUS er der en yderligere besparelse at hente. Et håndtag med 5 fadøl vil for klubbens medlemmer således være blot 130 kroner. Husk at fremvise medlemskort.
Priserne gælder som nævnt allerede fra morgendagens kamp mod Brønshøj, der spilles på Lyngby Stadion med kick-off klokken 18.30. Så der er al mulig grund til at flytte fredagsfesten til Lyngby Stadion! Husk de nye adgangsforhold bag om stadion, som du kan læse mere om her.
Lyngby Boldklub kan i øvrigt oplyse at man til morgendagens kamp har hentet forstærkninger til kampafviklingen. De Kongeblås U17 og U19-hold vil således hjælpe til med salg i boderne, ved indgangene samt i billetsalget således at afviklingen og servicen bliver forbedret. Vi opfordrer dog alligevel til at man køber sin billet i forsalg – klik her for at komme til vores billetportal.