Scandic Cup blev stor succes

Lyngby Boldklubs talentturnering ”Scandic Cup 2014” blev en stor succes med fremragende vejr og flotte fodboldkampe.
Lyngby Stadion og banerne omkring lagde i den forgangne uge græstæppe til Scandic Cup. Turneringen var stablet på benene i samarbejde med Scandic Eremitagen i centrum af Lyngby og det var 24. gang, at Lyngby Boldklub arrangerer talentturneringen, hvor navne som Luke Shaw (Manchester United), Nicklas Bendtner (Arsenal), Andreas Bjelland (Twente), Simon Kjær (Lille) og Christian Eriksen (Tottenham) tidligere har vist deres talenter frem.
I år var det hold som Hansa Rostock, Brighton, Brøndby, Bidvest Wits, AGF og de lokale drenge fra Lyngby, der var de mest toneangivende mandskaber i turneringen, der hver dag blev fulgt af flere hundrede tilskuere. På resultatsiden løb Randers Freja med sejren i U17-rækken, mens AGF vandt U19-turneringen. De lokale helte fra Lyngby sluttede som henholdsvis nummer fem i U17 og nummer 3 i U19.
”Kampene var som altid af høj kvalitet, og det var masser af godt fodboldspil. Så de mange fremmødte tilskuere gik bestemt ikke skuffede hjem, og der var rig lejlighed til at nyde de store talenter, der traditionelt altid deltager i vores turnering” fortæller turneringsleder Martin Felbo. Han stod i spidsen for arrangementet, som han ikke tøver med at kalde en bragende succes.
Tak til alle de deltagende hold for en flot turnering – og tak til vores samarbejdspartnere: Scandic Eremitagen og Lyngby Turistfart. Vi glæder os til næste år!