Vito Hammershøy-Mistrati til Lyngby

Lyngby Boldklub har skrevet en et-årig kontrakt med midtbanespilleren Vito Hammershøy-Mistrati, der kommer til klubben efter en succesfuld prøvetræning.
22-årige Vito Hammershøy-Mistrati er ny mand hos De Kongeblå. Midtbanespilleren har sat sin signatur på en 1-årig kontrakt med Lyngby Boldklub, hvilket glæder cheftræner Jack Majgaard Jensen: ”Vito er en moderne central midtbanespiller, som er god i sit pres, god på bolden og meget dynamisk. Han vil også kunne spille på kanten” fortæller Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Vi er meget tilfredse med at have fået Víto ind, da det sikrer stor konkurrence på den central midtbane og giver os flere muligheder på kanterne. Han er præcis den type, som vi gerne vi have på vores hold – en god boldspiller, som arbejder stenhårdt. Víto spillede en flot sæson i HB Køge og vi er glade for at han har valgt at være med i vores projekt” lyder det fra Lyngbys cheftræner.
Vito Hammershøy-Mistrati var senest i HB Køge, hvor hans kontrakt udløb ved udgangen af sidste sæson. Midtbanespilleren har også repræsenteret Næstved og var som ungdomsspiller i KB og FC Midtjylland.