Nye adgangsforhold på Lyngby Stadion

Lyngbys tilskuere skal vænne sig til en smule anderledes kampafvikling på Lyngby Stadion. Fremover skal tilskuerne nemlig benytte indgangene i den nordlige ende af området. Skiftet sker dels for at udnytte den nye Nordea-tribune bedre og dels for at forbedre kampoplevelsen, således at tilskuerne undgår at komme i nærheden af byggeriet af den nye Lyngby-hal.
Adgang for Lyngby-fans sker fremover via Lundtoftevej og vejen mellem Haveforeningen Stadion og tennisbanerne. Derfra kommer man ind på stadionområdet ved træningsbanerne og klubhuset, hvorfra indgang 2 og 3 (tidl. Indgang C) kan benyttes. De to indgange giver adgang til alle åbne afsnit. De øvrige indgange vil, med undtagelse af udeholdets entré, være lukkede.
Via de to Lyngby-indgange kan man let komme på den nye Nordea-tribune, hvor Lyngby Boldklub har dedikeret Sektion D til familierne – det er den hvorpå bogstaverne LY pryder sæderne. Og så har klubben efterlevet et stort ønske fra de stemningsskabende fans om, at tilegne Sektion F til klubbens mest passionerede tilskuere.
Omstruktureringen giver også mulighed for, at Lyngby kan afholde udendørs Fanzone-arrangementer på området bag den nye tribune ved Indgang 2. Allerede ved den første hjemmekamp mod AB er der således åbent på stadion fra klokken 17.00 med 2 fadøl for 50 kroner – kun i fanzonen.
Parkering og offentlig transport
Parkeringsmuligheder er der fortsat langs Lundtoftevej samt ved DTU på Akademivej, der ligger meget tæt på vejen ind til stadion. Kommer man med bus kan man stå af ved enten Lyngby Svømmehal eller Elektrovej, hvor buslinje 300S og 353 som altid stopper begge steder.
Udeholdets tilskuere
Tilskuere som gæster Lyngby Stadion som udeholds-fans skal benytte indgang 1 (tidl. Indgang B) i den sydlige ende af stadion. Herfra er der adgang til ståafsnit på Nordea-tribunen samt i svinget.