Lyngby mod Avarta i DBU Pokalen

Der er trukket lod til første runde i DBU Pokalen, hvor Lyngby var med i bowlen. Modstanderen i første runde bliver Avarta fra 2. Division Øst.
DBU Pokalen står – ligesom divisionerne – foran en ny sæson. Onsdag eftermiddag blev der trukket lod til første runde, og her blev det klart at Lyngby Boldklub tørner sammen med Avarta fra 2. Division Øst – i øvrigt kantspiller Lasse Fosgaards tidligere klub. Avarta blev i sidste sæson nummer 13 i 2. Division Øst
Sidste år nåede Lyngby helt til kvartfinalerne og slog undervejs Viborg og Esbjerg fra Superligaen ud, inden FC København snævert besejrede De Kongeblå på Lyngby Stadion. Første runde er foreløbigt programsat til afvikling enten den 12. eller 13. august klokken 19.00.