Bent Christensen stopper i Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub siger farvel til Bent Christensen, der søger nye græsgange. Hans nye klub er AGF.
Med mere end 300 førsteholdskampe på CV’et var det ikke hvem som helst, der i vinters blev hentet ind som assistent for cheftræner Jack Majgaard Jensen. Bent Christensen har foråret igennem ageret assistenttræner for holdet i NordicBet Ligaen, men nu skilles parterne igen ad.
Bent Christensen har således valgt at takke ja til andre udfordringer hos nedrykkerne fra AGF, og det har Lyngby Boldklub accepteret. Det fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen:  ”Bent har fået en spændende mulighed ii AGF, som vi ikke vil stå i vejen for” fortæller Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Bent har været en vigtig støtte for holdet gennem hele foråret, og har hele vejen været passioneret omkring holdet. Han har som assistenttræner en naturlig aktie i vores flotte forår, og det arbejde skal han have ros for. Han har en flot historie her i Lyngby, så vi takker endnu engang Bent for hans arbejde her i klubben og ønsker ham al mulig held og lykke i fremtiden” lyder det fra Lyngbys cheftræner.
Bent Christensen takker for endnu en god tid i Lyngby Boldklub: ”De fleste er vel klar over, at Lyngby er min klub. Jeg vil altid have en tilknytning til det her sted, og jeg har været glad for at assistere Jack i foråret. Jeg ønsker klubben al det bedste fremover og glæder mig til at følge holdet fra tribunen” fortæller Bent Christensen.