Varm op til lokalbraget i Café Kick-Off

Klub Kick-Off er åben for alle fans til søndagens kamp mod AB. Nyd to fadøl for en 50er allerede fra klokken 11.
På søndag går det løs med sæsonens sidste lokaldrama mod naboerne fra AB. Og De Kongeblå har brug for massiv støtte fra lægterne i en kamp, der med garanti bliver langt mere intens og spændende, end tabellen umiddelbart fortæller.
Alle kongeblå fans kan varme op til kampen i Café Kick Off i Klubhuset på Lyngby Stadion. Her er der åbent fra klokken 11.00 med to fadøl for kun 50 kroner frem til klokken 12.30, hvor tilbuddet slutter og stemningen på tribunen for alvor kan få et nøk opad! På den måde bliver betingelserne optimale for, at De Kongeblå kan snuppe sæsonens fjerde sejr over naboerne fra AB.
Husk at du kan købe din billet online og spare penge! Klik her!