A-licens til Lyngby Boldklubs talentarbejde

DBU har også i den kommende sæson tildelt A-licens til Lyngby Boldklubs talentarbejde. A-licensen er den højeste af slagsen.
DBU's Herreeliteungdomsgruppe har offentliggjort navnene på 12 klubber, der tildeles A-licens for den kommende sæson, og her er Lyngby Boldklub atter iblandt. Licensen tildeles på baggrund af en række parametre indenfor talentverdenen og er en generel blåstempling af talentmiljøet i Lyngby Boldklub.
At der endnu engang er havnet en A-licens i Lyngby skaber naturligvis glæde på kontoret på Lundtoftevej: "Vi er naturligvis glade for og stolte af, at vi endnu engang er blevet tildelt den højeste og bedste ungdomslicens i Danmark" fortæller talentchef Birger Jørgensen og fortsætter:
"Vores gode talentarbejde er endnu engang blevet blåstemplet af DBU, og det er en stor cadeau til vores ansatte, trænere og frivillige, der hver dag gør et stort arbejde for talentudviklingen i Lyngby Boldklub. Licensen er en vigtig del af vores arbejde, idet den sikrer at vi kan tilbyde vores talenter og kommende spillere de bedste muligheder".
Udover uddelingen af licenserne blev det også klart, at Lyngby Boldklub også i den kommende sæson har hold med i de to bedste ungdomsrækker – U17 og U19-ligaen.