Spark foråret i gang med Kick-Off kamp og Lyngby-Pølser

Lyngby Boldklub inviterer til Kick-Off-arrangement og træningskamp lørdag den 15. marts klokken 12.00. Forud for kampen mod Landskrona byder De Kongeblå på før-kamps-arrangement og en gratis Lyngby-Pølse.
Kick-Off er efterhånden en fast tradition forud for halvsæsonerne hos Lyngby Boldklub. Og foråret 2014 er ingen undtagelse – dog er der ændret lidt i konceptet, idet Lyngby Boldklub har valgt at sammenkoble Kick-Off-arrangementet med generalprøven og træningskampen mod Landskrona.
Kampen spilles på selve Lyngby Stadion, og derfor inviterer De Kongeblå alle klubbens fans til før-kamps-arrangement i Juul&Nielsen Loungen. Her vil cheftræner Jack Majgaard Jensen holde et oplæg omkring opstarten, målsætningerne for foråret samt et kampoplæg til opgøret mod Landskrona.
Efterfølgende vil adm. direktør Brian Lemmeke fortælle om udviklingen i Lyngby Boldklub og frem til kampstart klokken 13.00 er der i samarbejde med vores trofaste sponsor Stryhns gratis Lyngby-Pølser til alle deltagere, der får en kupon ved indgangen til Kick-Off arrangementet.
Dagen rundes af med muligheden for at få en autograf fra Lyngby-spillerne, der besøger Mixed Zone ved spillertunnelen efter opgøret. Så der er masser af grunde til at besøge Lyngby Stadion den 15. marts klokken 12.
Programmet for Kick-Off, forår 2014:
12.00 Velkomst
12.10 Cheftræner Jack Majgaard Jensen fortæller om arbejdet med førsteholdet
12.30 Adm. direktør Brian Lemmeke fortæller om udviklingen i Lyngby Boldklub
12.50 Grillen er tændt og klar til Lyngby-Pølser, der udleveres i bytte for særlig Kick-Off-kupon
13.00 Kampstart, Lyngby BK vs. Landskrona BoIS
14.50 Slutfløjt og autografer i Mixed Zone ved spillertunnelen