Kom tæt på Lyngby på de sociale medier

Der bliver trænet på livet løs i Antalya. Du kan som bekendt følge med på de sociale medier, der kommer helt tæt på De Kongeblå spillere.
På Facebook kan du blandt andet se billeder fra træningen i Antalya og du kan også lære mere om De Kongeblås tur til Tyrkiet gennem videoklip fra Lyngby BKs WebTV – klip, der også bliver lagt op her på hjemmesiden.
Lyngby Boldklub har været ramt af dårligt vejr, men har trænet godt på græsbanerne ved Hotel Titanic i Antalya, der agerer base for De Kongeblå. Torsdag møder de FC Roskilde og lørdag går det løs mod oprykningskandidaterne fra AC Horsens.
Der er indtil videre blandt andet trænet masser af possesion-spil, presspil og indlæg. Du kan se nogle af billederne herunder – resten finder du på vores Facebook-side (husk at like!)

Opslag af Lyngby Boldklub.