Lyngby-spillerne udleverede hinanden på dag 4

Regnvejr afløste det gode vejr fra tirsdag og kostede en aflysning af træningskampen mod FC Roskilde – en kamp, der forventes gennemført torsdag i stedet. Dagens træningspas og kamp blev erstattet med styrketræning, fællesmøde om målsætningerne for foråret samt spillersamtaler mellem truppens medlemmer og trænerstaben.
Humøret er på trods af regnen stadig godt hos Lyngby-spillerne, der også har fået tid til hygge sig sammen med spil, Playstation og fællesspisninger. Tiden er også gået med dobbeltinterviews til Lyngby Boldklubs WebTV. Du kan se en lille snas af hvad det går ud på nederst i denne artikel.
Husk også, at du kan følge med i træningskampen på flere nye Lyngby-medier. På Instagram og Twitter opdateres der hastigt med billedmateriale og kort nyt, mens du på Facebook-siden finder billeder og videoklip fra turen. Lyngbys WebTV byder allerede på flere perler, blandt andet Rasmus Minors scoring fra første træning, Lasse Fosgaards sviner, indslag fra mandag og tirsdag, et indslag om de sociale aktiviteter samt Bror Blumes beskyldninger om aftalt spil i en musikquiz.
Træningslejren i Antalya varer helt til på søndag, så husk at følge De Kongeblå på Instagram (@LyngbyBoldklub), Twitter (@LyngbyBoldklub) og Facebook (facebook.com/lyngbybk).
Herunder kan du i øvrigt se første lille bid af et større indslag, der rammer nettet i sin helhed løbet af ugen – et indslag, hvor De Kongeblås spillere på skift udleverer hinanden.