Lee Rochester skifter til Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub har skrevet en 2½-årig kontrakt med offensivspilleren Lee Rochester, der skifter til klubben med øjeblikkelig virkning.
Lee Rochester er ny nummer 15 hos De Kongeblå. Det står klart efter at offensivspilleren har sat sin signatur på en kontrakt for de næste 2,5 år.
”Jeg har valgt Lyngby, blandt andet fordi de har taget rigtig godt imod mig alle sammen. Der er en masse gode spillere og klubben ligger i den bedste halvdel af første division, hvilket gør det attraktivt. Og så er det et godt set-up og en professionel klub, og det har betyder rigtig meget for mig” fortæller Lee Rochester.
I Lyngby Boldklub glæder man sig over aftalen med 19-årige Rochester, der har spillet 18 ungdomslandskampe for Danmark:
”Lee er en dygtig spiller, hvis kvaliteter bedst kan betegnes som typiske Lyngby-dyder. Han er god teknisk, har en fin fart og samtidig er han også meget arbejdsom. Det er en spiller, som vil passe godt ind i vores koncept, både på kanten og inde bag ved den forreste angriber. Med hans alder er der ligeledes gode udviklingsmuligheder” fortæller Jack Majgaard Jensen, cheftræner i Lyngby Boldklub.
Lee Rochester har de seneste år repræsenteret HB Køge i både NordicBet Ligaen og Superligaen, hvor han står repræsenteret for 18 kampe og en enkelt scoring. Rochester har sat sin underskrift på en kontrakt, der løber frem til sommeren 2016.