22 spillere i kamp mod Helsingør

Lyngby Boldklub skal lørdag i aktion for første gang i 2014. Her gælder det en træningskamp mod FC Helsingør – en kamp, der giver spilletid til 22 spillere.
Lørdag klokken 12 på kunstgræs i Virum går det løs med vinterens første træningskamp. Modstanderen er FC Helsingør i en kamp, som cheftræner Jack Majgaard og trænerteamet vil bruge til at se alle spillerne i aktion. Hele 22 mand er således blevet udtaget og alle kommer i kamp lover cheftræneren.
Med i truppen er 5 U-spillere samt prøvespilleren Lee Rochester, der den sidste uge har trænet med De Kongeblå. Nu får den tidligere HB Køge-spiller chancen i kamp også, og det samme gør altså 5 yngre talenter. Det drejer sig om Rasmus Gaudin, Adnan Mohammed, Oliver Gude Rasmussen, Gustav Therkildsen og Lamin Samba, der alle spiller på U19-holdet.
Der er kick-off på kunstbanen på Virumgårdsvej (tæt ved Sorgenfri St.) klokken 12.00.