Bror Blume i Lyngby til 2015

Lyngby Boldklub har forlænget aftalen med Bror Blume, således at den 22-årige midtbanespiller er på kontrakt frem til sommeren 2015.
Med 23 kampe i efteråret er midtbanespilleren Bror Blume for alvor ved at bide sig fast på Lyngby Boldklubs førstehold. Midtbanespilleren har nu forlænget sin kontrakt med De Kongeblå, og det betyder at den unge offensivspiller er at finde på Lundtoftevej frem til sommeren 2015.
”Bror har altid haft et stort talent. Han er en dygtig spiller, der har en god fornemmelse for tid og rum. Det seneste halve års tid har han udviklet sig godt, og er blevet en langt stærkere spiller hvad angår arbejde og løb i alle 90 minutter. Og så er han blevet mere stabil i sine præstationer” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen.
Bror Blume glæder sig til at fortsætte hos De Kongeblå: ”Jeg er super glad for forlængelsen. Jeg har fået bevist mig det sidste halve år, og både træneren og klubben har været tilfredse. Jeg er kommet ind i en god rytme og spillet mere kontinuerligt, så det tror jeg har været afgørende” fortæller Lyngbys nummer 22, der gerne vil udvikle sig mere på den sidste tredjedel af banen:
”Jeg vil gerne være mere kampafgørende. Og det gælder både med assists og med scoringer, så det er mit mål” fortæller Bror Blume, der får opbakning til det mål fra cheftræner Jack Majgaard Jensen: ”Bror arbejder blandt andet med at blive mere målfarlig, og det går i den rigtige retning. Han scorede et flot mål mod Fredericia i efteråret, og han kommer frem til flere og flere chancer og lægger på ad den vej” fortæller Jack Majgaard Jensen.
Bror Blume kom til Lyngby fra BK Skjold i 2008 og har i sin tid som ungdomsspiller i Lyngby været med til at vinde DM-sølv for juniorer. Bror Blume står noteret for 4 U20-landskampe og en enkelt scoring for landsholdene, mens han for Lyngbys bedste mandskab har optrådt 33 gange i alt – med en enkelt ligascoring og 3 pokalscoringer til følge.