Philip Rasmussen og Lyngby forlænger kontrakten

Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med midtbaneprofilen Philip Rasmussen. Den nye aftale løber frem til sommeren 2015.
I sommer vendte Philip Rasmussen tilbage til Lyngby Boldklub på en halvårlig aftale – efter et halvår med masser af spilletid i en nøglerolle på den centrale midtbane er den aftale nu blevet forlænget med yderligere halvandet år.
”Philip har været en markant skikkelse i et flot Lyngby-efterår, hvor Philip har vist sig som en dygtig og klog central midtbanespiller. Opholdet har på den måde gensidigt levet fuldt ud op til forventninger og vi glæder os over forlængelsen, der sikrer kontinuiteten på en vigtig position” fortæller Brian Lemmeke, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Philip Rasmussen kom til Lyngby i sommer, men er langt fra ny i Lyngby-regi. Midtbanespilleren startede karrieren som ynglinge-spiller i Lyngby, hvorefter turen gik til FC Nordsjælland, Viborg og FC Vestsjælland, inden pilen igen pegede mod Lundtoftevej.
I indeværende sæson står Philip Rasmussen noteret for 20 kampe – 17 i NordicBet Ligaen og 3 i DBU Pokalen. Midtbanespilleren har i perioden nettet en enkelt gang for De Kongeblå. Det skete i 4-0-sejren den 15. september mod Marienlyst.
Philip Rasmussens nye aftale løber frem til sommeren 2015.