Johan Lange tilfreds med præstationen

Lyngby-træner Johan Lange glæder sig over præstationen mod FC København, hvor De Kongeblå for alvor fik budt de danske mestre op til dans.
Johan Lange var tilfreds med præstationen onsdag aften. Mod de danske mestre fra FC København leverede Lyngby en flot indsats og det betød ros til spillerne på trods af nederlaget:
"Vi spiller en rigtig god kamp. Drengene spiller en fantastisk kamp og er rigtig godt med. Vi skaber chancer og holder dem nede på et acceptabelt antal. Vi forsvarer godt, er gode på omstillinger og har nogle gode perioder på bolden. De ting vi snakkede om inden kampen skulle lykkes, de lykkedes" fortæller Johan Lange og fortsætter:
"Vi er også tilfredse med langt den største del af kampen, måske med undtagelse af det sidste kvarters tid, hvor vi laver lidt om for at satse og samtidig med vi gør det, så løber kræfterne ud. Mod et førstedivisions-hold ville vi kunne sætte et tryk ind, men det er klart at vi måtte løbe og løbe for at følge med og derfor får vi ikke sat et sidste tryk ind"
"Det er en lige fodboldkamp på rigtig mange parametre langt ind i 2. halvleg, og det skal drengene være rigtigt stolte af. Det er sådanne kampe som holdet og de individuelle spillere lærer meget af og derfor kan vi tage rigtigt mange ting med. Selvfølgelig er vi skuffede, men det må vi komme over og så tage alle de positive ting med" lyder det fra Johan Lange.