Lyngby-FCK spilles 4 december – billetinfo

I kvartfinalerne i DBU Pokalen tager Lyngby Boldklub imod FC København på Lyngby Stadion. Kampen er nu blevet programsat til onsdag d. 4. december kl. 18.00.
Lyngby har spillet sig i kvartfinalerne i DBU Pokalen. Her venter årets måske største mundfuld i form af de danske mestre fra FC København. Kampen er i dag blevet programsat af DBU til onsdag d. 4. december kl. 18.00. Lyngby Stadion åbner dørene klokken 17.00.
Dagens kampsponsor er Comm2IG
Billetter til kampen er blevet frigivet og skal købes via Lyngby BKs billetportal ved at klikke på dette link!
DA DER FORVENTES MANGE TILSKUERE TIL KAMPEN ANBEFALES DET, AT MAN KØBER BILLETTER I FORSALG. Eventuelle restbilletter vil blive solgt i billetboder ved indgangene.
Billetkøb, Lyngby-fans og neutral:
Lyngby-fans kan købe billet til alle åbne afsnit på Lyngby Stadion. Neutrale fans bør købe siddeplads på Østtribunen i de to neutrale afsnit.  Lyngby-fans og neutrale fans benytter Indgang C ved klubhuset.
Bemærk at der af sikkerhedsmæssige årsager IKKE er adgang via indgang C, hvis man er iklædt merchandise eller spillertrøjer fra FC København.
Billetkøb, FCK-fans:
FCK-fans skal købe billlet til udeholdets afsnit og benytte Indgang A (Hovedindgangen) på Lyngby Stadion. FC Københavns fan-afsnit dækker hele den sydlige ende samt et begrænset antal overdækkede ståpladser på udeholdets stå-afsnit på vesttribunen.
Hvis du ønsker at købe adgang til det afsnit, der er tildelt F.C. København, skal du være medlem af F.C. Københavns udebaneklub, FCK AWAY.Hvis du endnu ikke er medlem af FCK AWAY skal du tilmelde dig på www.fckaway.dk i god tid før kampen. For at opnå adgang til FCK-afsnittet, er det derfor ikke nok, at have en billet til dette område. Er du ikke medlem af FCK AWAY vil du blive afvist ved indgangen. Der oprettes ikke nye medlemmer på kampdagen.
Adgangsforhold
Til kampen vil adgangsforholdene til Lyngby Stadion være anderledes end normalt. Vi informerer løbende og opfordrer derfor til, at man holder sig opdateret via Lyngby Boldklubs hjemmeside.
Transport:
Det anbefales at benytte offentlige transportmidler. Lyngby-fans kan med fordel benytte busserne 300S (mod Ishøj eller Nærum) og 353 (mod Lyngby st. eller Helsingør st.), der begge stopper ved stoppestedet "Elektrovej", der ligger lige ved indgangen ved kolonihaverne. Alternativt kan stoppestedet "Lyngby Svømmehal" benyttes.
FCK-fans kan med fordel benytte busserne 182 og 183, der begge standser ved stoppestedet "Sorgenfrigårdsvej/Nørregade", der ligger meget tæt på FCKs indgang til Lyngby Stadion.
Parkering:
Parkeringsmulighederne ved stadion er stærkt begrænsede, hvorfor publikum opfordres til også at benytte parkeringen ved DTU, et lille stykke længere henne ad Lundtoftevej.