Bror Blume glad for sit mål

Lyngbys målscorer til 1-0 var Bror Blume, der dermed for første gang kom på tavlen for Lyngby. Midtbanespilleren glæder sig over endelig at have hul på bylden.
Bror Blume har været en flittig målscorer i sin tid i Lyngby – bare ikke på seniorholdet, hvor målene har ladet vente på sig. Det blev der lavet om på torsdag aften, da Bror Blume satte kampens første scoring i nettet – en scoring, som allerede nu har lettet presset lidt fra den unge midtbanespillers skuldre:
"Det var super dejligt. Jeg har gået og ventet lidt på det i et stykke tid, så det var super dejligt at få sat den ind, selvom det var et mærkeligt mål. Men det skal der til nogen gange" fortæller Bror Blume og uddyber omkring scoringen: "Jeg ved ikke om det er fordi han ikke ser mig. Men jeg går bare op i den og så rammer den mig lige på foden og triller i mål".
Midtbanespilleren kunne godt mærke, at Esbjerg har kvalitet i holdet. Især i 2. halvleg lagde gæsterne tryk på Lyngby, og det kunne mærkes at modstanderen på de fleste positioner havde spillere med Superliga-niveau. Lyngby reagerede dog godt på presset og det glæder også Bror Blume:
"Det var en svær kamp synes jeg. Vi får spillet bolden rigtig godt rundt, men bliver lidt pressede i 2. halvleg. Det havde måske noget med vinden at gøre, men jeg synes egentlig at vi holder den meget godt og så får vi scoret det tredje mål også, så vi lukker kampen" fortæller Bror Blume.
Næste opgave for Bror og co. er søndagens svære udekamp mod Vejle Boldklub.