Højlund håbede på sejr

Målmand Nicklas Højlund var flere gange på hårdt arbejde i 0-0-opgøret mod Silkeborg. Højlund havde gerne set Lyngby snuppe de 3 point efter udvisningen af Morten Beck Andersen, men erklærer samtidig, at Lyngby før kampen havde været fint tilfredse med et enkelt point.
Hør hans reaktion på kampen og lidt om målmandens sæson i dette klip.
 

FLERE NYHEDER

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Lyngby Boldklub sælger Vendelbo

Powered by Flash ApS