Vesttribunen indvies med gratis entré mod Silkeborg

Gratis entré og Lyngby-Pølser til alle under 16 år er en del af progammet, når Lyngby Boldklub og Lyngby Taarbæk Kommune til søndagens kamp mod Silkeborg langt om længe indvier den nye vesttribune på Lyngby Stadion.
Som annonceret på Lyngby Stadion i søndags er der til den kommende kamp i NordicBet Ligaen tribuneindvielse af den nye vesttribune på Lyngby Stadion. Arrangementet løber af stabelen søndag kl. 11.30 forud for de kongeblås kamp i NordicBet Ligaen mod Silkeborg IF (kick-off kl. 13).
Der er GRATIS ENTRÉ til opgøret, hvor der også vil være GRATIS LYNGBY-PØLSER til alle UNDER 16 år. Dagens kampssponsor er La Vecchia Enoteca.
Vi håber at se mange til denne festlige markering og opfordrer alle til at komme i rigtig god tid. Både for at få hele oplevelsen med, men også for at sikre at alle kan komme ind til tiden, da vi forventer mange tilskuere.
Læs hele invitationen her!
Op til kampen kan du følge med på Facebook – bliv fan af Lyngby Boldklub via dette link!
Programmet for dagen:
11.30
Dørene åbner. Gratis pølser til alle under 16. Børneaktiviteter omkring hoppeborgen
12.15
Spillerne begynder opvarmningen
12.20
Borgmester Søren P. Rasmussen og Formand for Kultur- og Fritidsudvalget Dorete Dandanell indvier boderne i selskab med Lyngby Boldklub.
12.40
Indmarch ved Lyngby Boldklub 1921