Succesfuld netværksdag i Lyngby

Lyngby Boldklub afholdte onsdag netværksdag for klubbens MorgenNetværk samt andre interessrede virksomheder. Netværksdagen var en ubetinget succes.
Med LB MorgenNetværk har Lyngby Boldklub et stærkt netværksprodukt. Det stod lysende klart tidligt onsdag morgen, hvor mere end 60 repræsentanter fra ligeså mange virksomheder besøgte Lyngby Stadion til Netværksdag. Virksomhederne var inviteret af Lyngby Boldklub og de eksisterende MorgenNetværks-deltagere til at komme og opleve Lyngbys netværksløsning for en dag. Og det blev et succesfuldt arrangement med informative oplæg og lærerig networking.
”Der var en rigtig god energi og stemningen var uformel, men stadig professionel og med fokus på, at vi alle sammen er i netværket for at skabe forretning med og for hinanden. At vi også så mange glade ansigter og oplevede en stor lyst til at networke bidrager til indtrykket af, at der var tale om en ubetinget succes” fortæller André Nitze, der som Account Manager i Lyngby Boldklub er med til at arrangere og organisere netværket.
De deltagende virksomheder kom både fra Lyngby Taarbæk Kommune og fra omegnen, og de kunne blandt andet opleve foredragsholder og salgstræner Rolf Høegh fortælle om salg og service. Derudover havde Borgmester Søren P. Rasmussen (V) lagt vejen forbi for at fortælle om de mange nye projekter, som i disse år skyder frem i Lyngby-Taarbæk Kommune:
”Vi var glade for, at borgmesteren kunne finde tid i sin travle kalender til at komme forbi og give et spændende oplæg om de mange nye ting, som sker her i kommunen. Det er jo noget som både vi og virksomhederne kan få gavn af, så det var en vigtig indsigt og budskaberne blev vel modtaget af især det lokale erhvervsliv” fortæller André Nitze.
Mens der denne onsdag var gratis adgang er der til de kommende netværksmøder kun adgang for medlemmerne i netværket. Man kan dog stadig nå at komme med i gruppen og derigennem forbedre sine forretningsmuligheder – eventuelt som gæst ved et af morgenmøderne:
”Vi vil gerne være forgangsfolk for et stærkt lokalt netværk, og derfor leder vi hele tiden efter nye netværksdeltagere. Vi vil gerne skabe et lokalt forankret netværk, hvor virksomhederne i kommunen lærer hinanden bedre at kende og får skabt nye, værdifulde relationer. Deraf opstår samhandelen og et stærkt fællesskab til gavn for hele Lyngby” forklarer André Nitze.
Næste møde i LB MorgenNetværk finder sted den 2. oktober. Interesserede kan henvende sig til André Nitze på e-mail: an@lyngby-boldklub.dk