Truppen mod FC Fredericia

Lyngby Boldklub skal søndag eftermiddag forsøge at fortsætte de gode takter fra den flotte sejr hjemme over Hobro. Denne gang er modstanderen FC Fredericia.
Blot 6 point er der mellem nummer 10 og nummer 2 i NordicBet Ligaen. Igen i år har landets næstbedste fodboldrække vist sig at være umådelig tæt, hvilket sæsonens hidtidige resultater også har vist. Ikke blot hos Lyngby, men i hele divisionen. Et af de mandskaber som har lagt sig lidt op mod toppen er FC Fredericia, og Nicolaj Waels mandskab er netop næste udfordring for de kongeblå.
I 7. spillerunde går turen således til det østjyske og Monjasa Park, der lægger græstæppe til opgøret. Lyngby kommer som sagt til kampen med øget selvtillid efter at have tildelt Hobro sæsonens første nederlag. I Lyngbys bedste præstation dette efterår besejrede Johan Langes mandskab gæsterne med 2-0 og satte dermed en tyk streg under potentialet for holdet.
Det bliver derfor spændende at se, om de kongeblå kan følge op på sejren og sikre endnu et flot resultat. Monjasa Park og Fredericia på udebane er ikke nogen nem opgave, men måske kan momentum fastholdes og så bliver der tale om en jævnbyrdig kamp mellem to stærke hold.

Lyngbys trup mod FC Fredericia:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Rasmus Minor Petersen, 8. Andreas Granskov, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 14. Philip Rasmussen, 16. Lukas Fernandes, 18. Jeppe Tverskov, 19. Sebastian Lassen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 26. Frederik Gytkjær