Lyngby lejer Mads Pedersen i FC Midtjylland

Lyngby Boldklub lejer den talentfulde midtbanespiller Mads Pedersen, der har spillet 40 ungdomslandskampe for Danmark. Den 20-årige FC Midtjylland-spiller skal være i Lyngby resten af sæsonen.
Lyngby Boldklub forstærker truppen med tilgangen af 20-årige Mads Pedersen fra FC Midtjylland, der skifter til Lyngby på en lejeaftale gældende for resten af sæsonen.
&rdrdquo;Mads er en spiller, som vi har haft på blokken gennem de seneste måneder. Derfor er vi naturligvis glade for, at få tilknyttet ham til vores trup” udtaler Johan Lange og fortsætter:
”Mads er en central midtbanespiller, som har en rigtig god venstrefod og en god spilintelligens. Derudover så besidder han trods en ung alder rigtig gode lederegenskaber” fortæller Johan Lange om midtbanespilleren, der har spillet 9 gange for midtjyderne i Superligaen.
Den venstre-benede midtbanespiller har repræsenteret Danmark på alle landshold fra U16 til U20 og har undervejs scoret 7 gange i sine 40 kampe. I sidste sæson repræsenterede Mads Pedersen Skive IK, og er dermed bekendt med niveauet i den række, som han nu skal gøre sig i.
Lejeaftalen med Mads Pedersen løber resten af sæsonen.