15 mand udtaget til BGA-opgør i DBU Pokalen

3. runde af DBU Pokalen byder på en gentagelse af et opgør fra sidste års pokalturnering. Lyngby skal igen i år en tur til Glostrup Idrætspark for at møde Boldklubberne Glostrup og Albertslund – også kaldet BGA. Kampen spilles onsdag aften klokken 19.00.
Sidste års opgør endte med en solid Lyngby-sejr på 6-1. Ved den lejlighed scorede blandt andre Bror Blume, Jeppe Brandrup og David Boysen. Alle tre har mulighed for at gentage kunststykket i år, da de indgår i den 15-mands trup, som Johan Lange har udtaget til opgøret.
Lyngby kommer til pokalkampen med oprejsning for øje, idet de kongeblå har tabt de sidste to gange. Johan Langes nye mandskab sigter derfor efter oprejsning og må naturligvis betragtes som storfavoritter mod BGA, der frister en tilværelse i Danmarksserien.
I truppen til opgøret er der pause til Mathias Tauber, Philip Rasmussen og Frederik Helstrup, ligesom også Oliver Fredsted må stå over med en skade.
Lyngbys trup mod BGA:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 3. Ryan Johnson Laursen, 5. Rasmus Nielsen, 6. Rasmus Minor Petersen, 8. Andreas Granskov, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 16. Lukas Fernandes, 18. Jeppe Tverskov, 19. Sebastian Lassen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 26. Frederik Gytkjær