Lyngby Boldklub inviterer til Kick-Off

Lyngby Boldklub inviterer alle klubbens fans til det faste indsalg i forbindelse med sæsonstart – Kick-Off-Arrangement. Denne sommer finder arrangementet sted den 10. august kl. 12.00.
Som traditionen foreskriver inviterer Lyngby Boldklub til kick-off-arrangement forud for de kommende udfordringer i NordicBet Ligaen. Arrangementet afholdes denne gang lørdag den 10. august kl. 12 i Juul og Nielsen Loungen på Lyngby Stadion – dagen før Lyngbys første hjemmekamp mod Vendsyssel FF.
Til arrangementet kan du møde Lyngbys nye cheftræner Johan Lange og høre om hans forventninger til sæsonen. Du kan ligeledes møde og høre lidt fra de nye navne i truppen, som vil blive præsenteret på dagen.
Adm. Direktør Brian Lemmeke vil ligeledes fortælle lidt om den kommercielle udvikling i klubben, ligesom der naturligvis også er mulighed for at stille spørgsmål – enten på forhånd via Facebook eller på dagen.
For de fremmødte vil der som altid være mulighed for gå på autografjagt eller sikre sig et sæsonkort eller andet merchandise. Lyngby Boldklub vil ligeledes være vært for en enkelt øl eller sodavand til alle fremmødte