Lyngby Boldklub lancerer nyt billetsystem

Lyngby Boldklub overgår til digital styring af adgangen til Lyngby Stadion og lancerer online køb af billetter til Lyngby Boldklubs kampe i NordicBet Ligaen. Samtidig nedsættes billetpriserne i forsalg.
Fremover bliver det lettere for publikum at anskaffe billetter til de kongeblås kampe på Lyngby Stadion. Adgangen til Lyngby Stadion foregår således fremover ved hjælp af online bestilling, betaling og levering af billetterne til Lyngby Boldklub hjemmekampe.
Via en online portal kan publikum vælge hvor de vil sidde eller stå, gennemføre transaktionen og selv printe billetten, som så bliver scannet på kampdagen af Lyngbys stadionpersonale. Nøjagtigt som man kender det fra blandt andet koncerter.
Systemet er leveret af firmaet Ticketservice, der har mange års erfaring udi billetsystemer. Lyngbys system er gennemtestet i samarbejde med leverandøren og er således klar til brug allerede til søndagens kamp mod Vendsyssel – det betyder også, at man allerede fra nu af kan bestille billetter til kampen online.
Køb din billet til Lyngby BK vs. Vendsyssel FF ved at klikke her!
Specielt for sæsonkort-indehavere
Samarbejdet har været undervejs noget tid, hvorfor alle sæsonkort er blevet leveret med en stregkode, som er kompatibel med det nye billetsystem. Sæsonkortet skal således blot scannes ved indgangen for at få adgang til stadion.
Til de første hjemmekampe i NordicBet Ligaen er den nye vest-tribune som bekendt endnu ikke klar til brug. Lyngby Boldklub har derfor valgt at reservere de sæder, som er blevet monteret på Øst-tribunen, således at personer med et sæsonkort til en siddeplads også er garanteret et sæde mens byggeriet står på.
Nye billetpriser
Ud over billetsystemet kan Lyngby Boldklub offentliggøre billetpriserne til den kommende sæson. Voksenbilletter vil i forsalg blive solgt for helt ned til 50 kr., mens billetter købt på stadion vil være væsentligt dyrere – et tiltag som skal sikre, at så mange som muligt køber billetterne i forsalg og dermed minimerer presset på indgangene og tidsforbruget i forbindelse med entréen til stadion.
Billetsystemet vil for alvor komme til sin ret i løbet af efteråret, hvor Lyngby Stadions nye vest-tribune står klar. Indtil da vil alle billetter være til ståpladser og til ståplads-priser – dvs. 50 kroner for voksne i forsalg og 100 kr i stadionsalg.
Se alle priserne herunder:

Sidde
 kr.     250
 kr.     125
kr.     250
Har du spørgsmål omkring det nye billetsystem kan du rette henvendelse til Lyngby Boldklub via e-mail: km@lyngby-boldklub.dk.