Rasmus Nielsen fortsætter i Lyngby

Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med midtbanespilleren Rasmus Nielsen.
Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med Rasmus Nielsen. Den snart 26-årige midtbanespiller har sat sin signatur på en forlængelse af den kontrakt, som ellers var udløbet den 30. juni. Nielsen er dermed klar til at starte sæsonen op med det nye Lyngby-hold under Johan Lange.
Rasmus Nielsen kom til Lyngby fra AB i sommeren 2011 og fik debut for Lyngby i Superligaen den 18. juli samme år. Han scorede sit første mål for de kongeblå lidt over tre måneder senere, da han bragte Lyngby foran med 1-0 hjemme mod AGF.
Rasmus Nielsen kan i øvrigt se frem til jubilæumskamp i efteråret. Midtbanespilleren kan således runde sin kamp nummer 50 i den kommende sæson. I de hidtidige 49 kampe har Nielsen scoret 3 gange.