Udskiftning i bestyrelsen i Lyngby Boldklub A/S

Lyngby Boldklub har henover sommeren foretaget et skifte i den professionelle bestyrelse.

Lyngby Boldklub A/S foretager en udskiftning i bestyrelsen. Christian Hill-Madsen, Peter Tørsløv og Henrik Vig træder ind i bestyrelsen, hvor de afløser Frank Mortensen og den nu tidligere bestyrelsesformand Torben Røsler. Røsler træder ud af det daglige bestyrelsesarbejde for at frigive tid til strategiske og specifikke opgaver, som skal gennemføres i samarbejde med den nye bestyrelse.
Disse opgaver omfatter blandt andet en kapitaludvidelse til færdiggørelse af Lyngby Stadion i samarbejde med Lyngby-Taarbæk Kommune, nye kunststofbaner til Lyngby Boldklub 1921 samt implementeringen af et nyt sponsorkoncept og en ny hovedsponsor.
Arbejde kræver frigivet tid
Torben Røsler udtaler: ”Efter flere år med stærkt fokus på at få opbygget en solid organisation og udviklet klubben i den ønskede retning, senest med gennemførsel af en ny Vest-tribune, og dermed et godkendt Superliga-stadion, kan jeg begynde at fokusere 100% på nye opgaver”
”Det kræver dog, at jeg får frigivet tid, da jeg også har mine egne virksomheder at tage hånd om. Med vores adm. direktør Brian Lemmeke i direktionen, samt tilgangen af Christian Hill-Madsen, Peter Tørsløv og Henrik Vig består Bestyrelsen igen af seks mand, og jeg kan dermed forlade bestyrelseslokalet med god samvittighed og overlade de operationelle og daglige opgaver til andre” udtaler Torben Røsler
Torben Røsler er fortsat hovedaktionær i Lyngby Boldklub A/S, hvor han har samme ejerandel som moderklubben Lyngby Boldklub 1921.