Spar penge på sæsonkort og den nye Lyngby-trøje

Se den nye Lyngby-trøje og spar masser af penge, hvis du forudbestiller trøjen i samkøb med et sæsonkort til Lyngby Stadion.
I denne uge kickstarter Lyngby Boldklub salget af sæsonkort til sæsonen 2013/2014. Det sker med lidt af et sommertilbud, hvor du kan få dit sæsonkort samt forudbestille den nye Lyngby-trøje til helt vanvittige priser – kun i denne uge.
Tiltaget er lavet i forbindelse med offentliggørelsen af de nye priser på sæsonkort, som du finder her.
Se priserne herunder og bemærk at pakken både kan købes i Lyngby Shoppens bod ved fodboldskolen på Lyngby Stadion samt via webshoppen. Hvis du køber sæsonkort-pakken i fodboldskole-boden kan du selv vælge din siddeplads, mens Lyngby Shoppen vil vælge de bedste ledige pladser, hvis du køber via nettet.

Ståplads, unum.
Reserveret siddeplads (ny tribune)
Voksen, sæsonkort inkl. Lyngby-trøje
kr. 990,- (spar 259,-)
kr. 1.090,- (spar 359,-)
Børn (u/16), sæsonkort inkl. Lyngby-trøje (børnestr.)
kr. 590,- (spar 259,-)
kr. 690,- (spar 359,-)
Studerende, sæsonkort inkl. Lyngby-trøje
kr. 590,- (spar 359,-)
kr. 690,- (spar 459,-)
Familie, sæsonkort inkl. 2 Lyngby-trøjer (børnestr.)
kr. 1.990,- (spar 608,-)
kr. 2.390,- (spar 1.008,-)
Familie, sæsonkort inkl. 4 Lyngby-trøjer
kr. 2.690,- (spar 1.006,-)
kr. 3.090,- (spar 1.406,-)

*) kortet kan kun bruges mod samtidig fremvisning af studiekort, der skal være gyldigt på købstidspunktet
**) kortet kan også bruges på entré til 1 voksen med 3 børn

BEMÆRK at den nye tribune først er klar i løbet af efteråret 2013 – estimeret medio oktober kan tribunen tages i brug. Til de første hjemmekampe i NordicBet Ligaen vil et sæsonkort til de reserverede pladser derfor have gyldighed som et sæsonkort til ståpladser.
Åbningstider, Lyngby Shoppens fodboldskolebod:
Mandag
Tirsdag
Ny Lyngbytrøje
Til sæsonen 2013/2014 har Adidas og Unisport leveret nyt design til den kongeblå trøje. Og da det i år er 30 år siden, at de kongeblå vandt klubbens første danske mesterskab er sæsonens model blevet lidt af en retro-udgave. Adidas, Unisport og Lyngby Boldklub har således valgt, at den kommende sæson skal spilles i en kopi af den trøje, som blev båret i klubbens første mesterskabssæson. Dvs. en kongeblå trøje med hvide nålestriber.
Du kan allerede nu forudbestille trøjen, der forventes på lager i løbet af juli måned. Vi sender naturligvis trøjen direkte hjem til dig – evt. sammen med dit nye sæsonkort.