Daniel Stückler og Emre Mor på U17-landsholdet

To af Lyngbys unge talenter, Daniel Stückler (billedet) og Emre Mor, er blevet udtaget til det danske U17-landshold, der spiller Internordisk turnering i starten af august.
 
To af profilerne på sidste sæsons U17-hold var offensivsspillerne Emre Mor og Daniel Stückler. Begge spillere kronede deres indsats med udtagelser til DBUs landshold – for Stücklers vedkommende på U17-landsholdet, mens Emre Mor var en del af et nyoprettet U16 Future-landshold.
 
Nu er begge spillere igen tilbage i rødt og hvidt, når Danmark i starten af august deltager i U17-turneringen "Internordisk Cup" i Norge. Både Emre Mor og Daniel Stückler er således blevet udtaget af U17-landstræner Jan Michaelsen, der udover Emre Mor blot har fundet plads til yderligere en DBU-debutant.
 
U17-landsholdet møder Sverige, Island og Norge ved turneringen, der sammen med Syrenka Cup senere på sommeren agerer forberedelse til tre EM-kvalifikationskampe, som spilles mod Kazakhstan, Østrig og Schweiz til efteråret.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS