Lyngby lægger ud mod HB Køge

Lyngby Boldklub starter sæsonen 2013/2014 med to udekampe – først mod HB Køge og siden mod Vejle Boldklub. Turneringen starter for Lyngbys vedkommende søndag den 28. juli.

Programmet i NordicBet Ligaen ligger nu fast. De kongeblå starter sæsonen søndag den 28. juli på udebane mod HB Køge. Siden venter endnu en udekamp i form af Vejle Boldklub inden Lyngby spiller sæsonens første hjemmekamp den 11. august mod Vendsyssel (det tidligere FC Hjørring).

Lyngby møder i øvrigt begge Superliga-nedrykkere, Silkeborg og AC Horsens, to gange i efteråret. Først er udekampen mod Silkeborg den 18. august, mens AC Horsens er årets sidste modstander den 24. november, hvor NordicBet Ligaen sendes på vinterferie.

33. og sidste spillerunde i NordicBet Ligaen er foreløbigt programsat til 9. juni 2014 med forbehold for ændringer. Sikkert er det dog, at Lyngby slutter den kommende sæson af med en udekamp mod Silkeborg IF.

Læs hele programmet via dette link!