Lyngby henter talentfuld venstre back

Lyngby Boldklub har skrevet kontrakt med den 19-årige venstre back Mathias Mejer Knudsen. Forsvarsspilleren skifter til de kongeblå fra FC Nordsjælland på en 3-årig kontrakt.
Den 19-årige venstre back Mathias Mejer Knudsen er ny mand i Lyngby. Forsvarstalentet forlader FC Nordsjælland fra Superligaen og skifter til Lyngby på en 3-årig aftale. Et skifte, der glæder Lyngbys nye cheftræner Johan Lange, der vil udvikle den unge forsvarsspiller til en profil:
”Det er med stor glæde, at det er lykkedes os at tilknytte Mathias Mejer. Mathias er en spiller, som vi har kendt i mange år – både fra hans tid i AB, på ungdomslandsholdene og senest i FC Nordsjælland. Han er en venstre back, der med sine offensive såvel som defensive kvaliteter passer perfekt i den spillestil vi ønsker at praktisere”
”Selvom Mathias er en ung spiller, har han allerede vist et højt niveau. Vi glæder os desuden over kontraktens længde, som gør, at vi sammen kan hæve overliggeren endnu mere i årene fremover” fortæller Johan Lange om den unge spiller, som i weekenden blev U19-danmarksmester med FC Nordsjælland. Hovedpersonen selv glæder sig til at forløse potentialet i senior-verdenen:
”Jeg er glad for at blive en del af projektet, som Lyngby har gang i med blandt andet det nye stadion. Jeg ser frem til at blive en del af de traditioner, som jeg forbinder med Lyngby og jeg glæder mig til at realisere de visioner som både klubben og jeg selv har for de næste år” udtaler Mathias Mejer Knudsen.
Mathias Mejer Knudsen har også tidligere optrådt for AB. Han modtager trøje nummer 2 og har sat sin signatur på en kontrakt frem til sommeren 2016.