Masser af tilbud til søndagens topkamp

Der er masser af gode tilbud til søndagens topkamp mod FC Vestsjælland, hvor der også vil være lidt ændrede forhold på grund af ombygningen af Lyngby Stadion.

Søndag eftermiddag kl. 13.45 brager de kongeblå sammen med FC Vestsjælland i NordicBet Ligaen. Vi fejrer topkampen og den nyligt igangsatte ombygning af Lyngby Stadion med en masse tilbud, der forhåbentlig giver masser af stemning på stadion og en kongeblå sejr til følge.

Portene åbner kl. 12.45 og den første halve time vil der være lidt af et slagtilbud på en ægte kongeblå frokostmenu. Frem til klokken 13.15 kan du således få dig en af de berømte Lyngby-pølser samt en fadøl eller en sodavand for kun 50 kroner. Som omtakt til kampen vil manager Niels Frederiksen kigge forbi Lyngby-fansnes afsnit omkring kl. 13 for at give et oplæg til kampen. Talentchef Birger Jørgensen kigger også forbi for at fortælle lidt om klubbens talentarbejde.

Til kampen vil der ligeledes være studierabat på entréen, således at alle studerende – mod fremvisning af gyldigt studiekort naturligvis – kan komme til topfodbold i NordicBet Ligaen til halv pris, dvs. 50 kroner. Og skulle man have lyst til en ny Lyngby-trøje til samlingen, så er der også gode tilbud at finde i Lyngby Shoppen, hvor du netop nu kan blive klædt ordentligt på med en hjemme-, udebane- eller 3.-trøje for kun 400 kroner (300 kroner for børnestørrelser).

Der er med andre ord mange gode grunde til at kigge forbi Lyngby Stadion på søndag. Her kan du også med egne øjne se, hvordan nedrivningen af den gamle tribune skrider frem.

På grund af netop ombygningen af Lyngby Stadion vil adgangsforholdene desuden være en smule ændret til søndagens topkamp. Indgangen for Lyngby-fans er således flyttet hen ved siden af Juul & Nielsen Loungen, mens tilhængere fra FC Vestsjælland kan benytte en del af hovedindgangen, der holdes åben. Der er ingen adgang til den gamle tribune.

Bemærk i øvrigt at der kan være problematiske parkeringsforhold denne søndag. På grund af gymnastikopvisning i Lyngby Hallen opfordrer vi vores gæster til at komme i god tid og parkere ved DTU.