Matchvinder Soma glad for debutsejr

Ragnvald Soma var naturligvis tilfreds med sin debut for Lyngby, der torsdag besejrede Skive med 1-0. Nordmanden blev således matchvinder i sin debutkamp og det behagede den stærke forsvarsspiller.
Lyngby lagde fra land i foråret ved at besejre Skive IK med 1-0 på kunstgræsbane i Virum. Matchvinder blev forsvarsspilleren Ragnvald Soma, der i vinterpausen er kommet til klubben på en fri transfer – kampen mod Skive var nordmandens første officielle optræden i Lyngby-trøjen og dermed blev det til en debutscoring for den stærke forsvarsspiller, der var tilfreds med både egen og holdets præstation:
"Det gik godt. Vi spillede mod et godt hold, der spillede rimelig god fodbold, så det bliver lidt vanskeligere end vi bryder os om, men jeg synes at vi bliver stærkere og stærkere i løbet af kampen. Så sejren var fortjent synes jeg" fortalte Soma efter kampen, der til tider var en rodet affære med lidt tilfældige chancer i begge ender. Soma mener da også, at Skive bestemt havde deres chancer til at komme på tavlen:
"Der er tilløb til et par farlige muligheder for Skive. Det er klart at vi med lidt udtur, så får vi et mål imod os. Men heldigvis klarede vi den og fik selv scoret i den anden ende. De dækkede lidt mærkeligt op, så der var nogle store rum man kunne bevæge sig i. Frisparket blev perfekt slået af Thomas, så det var bare at sætte panden på og så sejlede den ind" lød det fra Soma om den scoring, der skulle blive kampens eneste.
Ragnvald Soma var ikke den eneste Lyngby-spiller, der fik debut i sejren over Skive. Svenske Robin Nilsson leverede således 90 minutters helhjertet fighterindsats på den centrale midtbane.