Dobbeltsejr for U17 og U19

Der var fuld gevinst til Lyngbys U-hold, der lørdag fik besøg af AaB i Lyngby. Begge mandskaber vandt med 1-0.

I U19-ligaen var det to af midterholdene, som havde sat hinanden i stævne på Lyngby Stadion. De kongeblås ældste u-hold slap bedst fra den opgave og kravlede op på 10. pladsen i landets bedste ungdomsrække. I en chancefattig kamp præget af den stærke vind kunne U19-holdet snuppe holdets anden sejr i træk, da Tobias Andersen sikrede en 1-0-sejr med en scoring efter 7 minutter af 2. halvleg.

1-0 blev også resultatet af U17-holdets anstrængelser mod AaB, der hører til i toppen af U17-ligaen. Adnan Mohammed blev matchvinder med et fornemt lob efter en times spil og generelt var det en meget fin præstation af U17-drengene. Med sejren hopper Søren Hermansens mandskab op på 8. pladsen i den samlede stilling.

"Begge kampe var præget af fight på grund af de svære forhold, men vi var i begge tilfælde både heldige og dygtige til at tage chancerne, når de var der. Især U17-holdets præstation var god, idet de mødte et tophold, som de i efteråret tabte stort til. Det viser den gode udvikling som holdet har været igennem" fortæller U19-træner Thomas Vest Hansen.

I den kommende weekend spiller Lyngbys bedste u-hold også om lørdagen. Denne gang på udebane mod AGF.