Ny adm. direktør i Lyngby Boldklub A/S

Lyngby Boldklub A/S kan i dag meddele, at klubben har ansat Brian Jacob Lemmeke som adm. direktør med tiltrædelse pr. 24. januar 2013. Lyngby Boldklub har været på udkig efter en adm. direktør siden Curt Stavis afgang i efteråret 2012.
Bestyrelsen i Lyngby Boldklub har haft en headhunter-virksomhed på opgaven med at finde den nye direktør, og flere kvalificerede kandidater har været i spil. Bestyrelsesformand Torben Røsler er sikker på, at det endelige valg af Brian Jacob Lemmeke er det rigtige:
– Det primære for os har været at finde en profil, som har et kommercielt fokus. Vi har prioriteret at finde en person, som har formået at skabe vækst og gejst, hvor han tidligere har været – en person, som har gode menneskelige såvel som forretningsmæssige kvaliteter.
– Vi har gjort meget ud af at forventningsafstemme med Brian Jacob Lemmeke for at gøre det helt klart, hvad jobbet som adm. dir. i Lyngby Boldklub indebærer. Vi er sikre på, at vi med Brian har fået den udadvendte og opsøgende profil, som vi har søgt efter. Brian har bevist, at han kan realisere ambitiøse målsætninger og at han er en god netværker. Det er vigtigt for os.
– Vi glæder os til at få Brian på plads og forventer, at vi nu har sikret os en kapacitet, der kan vækste, lede og drive Lyngby Boldklub A/S i mange år fremover. I den forbindelse vil Bestyrelsen gerne takke vores salgs- og marketingchef, Morten Westh Jacobsen, der er indtrådt som konstitueret direktør de sidste måneder. Morten har ydet en meget stor indsats for klubben i denne vigtige periode og fortsætter naturligvis i sit job som salgs- og marketingchef.
Kender klubben godt
Brian Jacob Lemmeke er godt kendt af Lyngby Boldklub i forvejen. En af Brians tidligere virksomheder har nemlig været sponsor i klubben gennem mange år. Senest kommer Brian Jacob Lemmeke fra en mellemstor virksomhed, hvor han bestred stillingen som adm. direktør. Brian har gennem sin karriere beskæftiget sig med salg og administration som de primære arbejdsområder, og han har flere diplomuddannelser bag sig.
Om det nye job udtaler Brian Jacob Lemmeke:
– Jeg er utrolig glad og stolt af, at Lyngby Boldklub viser mig den tillid at vælge mig som ny administrerende direktør. Jeg ved, hvad jeg går ind til og glæder mig meget til et job, hvor salg og opsøgende arbejde fylder meget. Det er opgaver, jeg har stor erfaring med, og som jeg trives rigtig godt med at udføre, siger Brian Jacob Lemmeke.

Lyngby Boldklub A/S tager samtidig tidligere direktør i HIK, Christian Hill-Madsen ind som nyt medlem af bestyrelsen.