Ny struktur i talentsektoren

I forbindelse med klubbens ansættelse af Kenneth Weber som A+ træner, er organisationen blevet ændret. Strukturen er blevet tilpasset nuværende opgaver og de mange spændende tiltag klubben er ved at søsætte både internt og eksternt.
Klubben har ansat Christian Sørensen og Christopher Depenau. Christian Sørensen ansættes som sportslig ansvarlig for U9-U13, herunder klubbens talentskole, hvor mange nuværende topspillere har startet deres karriere. Christian Sørensen fortsætter herudover som U13-træner.
Christopher Depenau ansættes som administrativ koordinator for U9-U13 og skal være styrende på talentskolen, interne ekstra træningstilbud, samt koordinere klubbens scouting. Christopher Depenau fortsætter herudover som U12-træner.
Claus-Frank Nielsen, (som i weekenden blev kåret som årets ungdomstræner af Dansk Træner Union), fortsætter med sine opgaver omkring klubbens børnefodbold, men får i den nye struktur det overordnede ansvar op til U13. Klubbens nuværende U14 træner og skole ansvarlige, Thomas Lollike, overtager T+ træner funktionen, som i vores set-up primært er for spillere i U14-U15.
”Ovennævnte er hovedpunkterne i den ændrede struktur. Flere arbejdsopgaver og personer er involveret i den nye organisation, hvor vi er meget tilfredse med besætningen og føler os godt rustet til de fremtidige opgaver” udtaler talentchef Birger Jørgensen og fortsætter:
”Vores 1. hold er stadig klubbens flagskib, men vores ambition om at være ” Danmarks bedste fodboldklub” er afhængig af en god struktur hele vejen rundt, hvor vi i fællesskab kan skabe og udvikle et miljø, der er interessant for ansatte, frivillige, trænere, spillere, fans, samarbejdspartnere, m.fl. – vi har et højt ambitionsniveau på alle områder og har en del nye tiltag på vej, både internt og eksternt. Med den nye struktur og de nye ansættelser føler vi os klar til at videreudvikle vores i forvejen gode klub miljø”.