NF: Vi vinder i Vejle!

Søndag eftermiddag rundes efterårssæsonen i Betsafe Ligaen af med en topkamp i Vejle. Niels Frederiksen og hans 18-mands store mandskab går efter at forsvare førstepladsen frem til vinterpausen.
Lyngby Boldklub topper forud for 19. spillerunde den tætte Betsafe Liga – og det er en status, som de kongeblå går efter at beholde henover vinteren. Derfor skal der point på bordet i søndagens topkamp mod Vejle Kolding, der imidlertid også kan stile efter at overvintre i toppen af ligaen – hvis et par resultater vel og mærke flasker sig.
Lyngby-manager NIels Frederiksen har kunne se sit hold levere fine præstationer på det seneste. Den overraskende sejr over AGF i DBU Pokalen har givet et boost, som man har kunnet tage med i ligaturneringen, hvor man ikke har tabt siden pokalkampen.
Derfor er det en optimistisk Lyngby-manager, der lørdag ser frem mod topkampen på Jokri Park: "Holdet er i god gænge. De seneste fire kampe har vi vundet de tre og spillet en enkelt uafgjort i en kamp, hvor jeg i øvrigt syntes at vi burde have vundet. Så holdet er fuld af tro og optimisme og vi glæder os utrolig meget til søndagens opgave" udtaler Niels Frederiksen, der føler sig overbevist om at de kongeblå henter en sejr i søndagens topkamp:
"Vi vil gerne slutte efteråret godt af og der findes ikke en bedre mulighed end at tage til Vejle og vinde. Vi tager samtidig derhen for at forsvare førstepladsen og det kræver en sejr – så det er præcis hvad vi går efter og forventer at kunne tage med retur til Lyngby" lyder det fra Niels Frederiksen.
Til kampen må Lyngby undvære KIm Aabech og Jeppe Brandrup, der begge er i karantæne, samt Yussuf Poulsen, der har travlt med at bombe U19-landsholdet til EM. Ryan Johnson Laursen vender til gengæld retur efter skade, ligesom der også er blevet plads til Jeppe Tverskov
Truppen mod Vejle Kolding:
1. Nicklas Højlund, 2. Thomas Rasmussen, 3. Ryan Johnson Laursen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Frederik Krabbe, 7. Uffe Manich Bech, 8. Morten Karlsen, 11. Patrick Mortensen, 15. Fanol Perdedaj, 16. Lukas Fernandes,18. Jeppe Tverskov, 19. Jonas Henriksen, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 24. Frederik Helstrup, 25. Alexander Green, 26. Frederik Gytkjær