OldBoys-holdet i DM-finalen mod OB

Lyngby Boldklubs velrenommerede Old-Boys-hold har spillet sig hele vejen til DM-finalen, der bliver et opgør mod OB på udebane.
Lørdag er der lagt op til et DM brag af de helt store, når OB og Lyngby mødes i DM-finalen for Oldboys. Kampen spilles i Odense kl. 13.00 og det er med et par særdeles velkendte navne i begge trupper.
Hos Lyngby er tidligere Superliga-profiler som Andreas Havlykke, Claus Jensen, Jakob Bresemann, Mikkel Bo Jensen, Morten Petersen, Rasmus Marvits og Nichlas Hindsberg med på holdkortet – og med en lang række andre kompetente navne i truppen, så er der lagt i kakkelovnen til en god præstation.
Hos OB har man ligeledes et par klubkoryfæer til at kæmpe for æren. Michael Hemmingsen, Morten Bisgård, Ulrik Laursen, Sten Nedergaard og Thomas Helveg er således med i truppen til kampen, der endegyldigt placerer det danske Oldboys-mesterskab.
Skulle man befinde sig i området kan et besøg til kampen bestemt anbefales. Der er kick-off på lørdag den 10. november kl. 13.00 og gratis entré til opgøret, der spilles i Ådalen.