Krabbe: Fed kamp at spille

Lyngbys vikariende anfører Frederik Krabbe var glad og stolt over, at de kongeblå onsdag aften sendte forsvarsspillerens tidligere klub AGF ud af DBU Pokalen med en 3-2-sejr. Lyngby møder enten Esbjerg eller AaB i kvartfinalen.
Da Lyngby onsdag aften besejrede AGF i DBU Pokalen var det en ganske speciel oplevelse for den tidligere AGF-spiller og nuværende Lyngby-stopper Frederik Krabbe. 24-årige Krabbe kunne fra sin position i det central forsvar opleve sejren på tætteste hold – en sejr, der ifølge Krabbe ikke kan pilles ved: ”Det var en meget lige første halvleg synes jeg, hvor vi er lidt uheldige med at være bagud. Men 2. halvleg taler for sig selv” fortæller Frederik Krabbe og uddyber:
”Det er med afstand den bedste halvleg vi har spillet i meget, meget lang tid. Vi leverer en rigtig god præstation med et ungt hold, som gør det rigtig godt” lyder det fra en glad Krabbe, der også personligt leverede en fin præstation. En præstation, som dog for Krabbes vedkommende overskygges af det faktum, at han var med til at slå sit gamle hold:
”Det var helt fantastisk og kunne ikke være meget mere perfekt. Det var en stor oplevelse som anfører og det var en fed kamp at spille, med god stemning på stadion og høj kvalitet i spillet. Alle spiller rigtig godt, også selvom nogen spiller på en uvant position. Rasmus Nielsen gør det outstanding og det var en fornøjelse at spille ved siden af ham” lyder det fra Frederik Krabbe.
Lyngby er nu i kvartfinalen i DBU Pokalen, hvor de kongeblå møder enten AaB eller Esbjerg.