Vind med Lyngby Boldklub på Facebook

På Lyngby Boldklubs Facebook-side kan du netop nu vinde en vaske ægte Lyngby-pakke forud for kampen mod de kongeblå og Viborg. En trøje, signeret fodbold og billetter er på højkant.
Lyngby Boldklub har gennem de seneste par sæsoner delt både succeser og nederlag på klubbens Facebook-side, hvor omkring 5.700 Lyngby-fans er engageret. Konkurrencer har periodevist været blandt de større successer og nu er Lyngby Boldklub klar med endnu en chance, til de kongeblå fans.
Forud for kampen mod Viborg på søndag udloddes der nemlig en vaske ægte Lyngby-pakke til en værdi på over 1.000 kroner. I pakken indeholder en fodbold signeret af Lyngby-spillerne, en af de nye Lyngby-trøjer fra Adidas samt fem billetter til søndagens topkamp på Lyngby Stadion.
Konkurrencen kører allerede på Facebook, hvor mange allerede har deltaget ved at svare på blot et enkelt spørgsmål om de kongeblås nuværende førsteholdstrup. Så kig forbi Facebook og deltag i konkurrencen – det kan jo være, at du løber med de mange Lyngby-sager.
Du finder konkurrencen på Lyngby Boldklubs Facebook-side via dette link!