Flot sejr i Vejle til U17-holdet

Begge Lyngbys bedste U-hold var i weekenden på besøg hos Vejle Boldklub Kolding. en sejr til U17-holdet på 3-0 og et snævert nederlag til U19 var, hvad de kongeblå fik med hjem.
Lørdag eftermiddag var Lyngby på besøg i Vejle, hvor de kongeblå skulle forsøge at høste flere point til samlingen. Lyngbys U19-hold kom imidlertid i problemer mod et velspillende hjemmehold, der i en velspillet og chancerig kamp vandt med 2-1.
Lyngby formåede egentlig at holde ganske fint på bolden og de kongeblå sad da også på det meste af boldbesiddelsen i første halvleg. De største chancer tilfaldt dog hjemmeholdet Vejle Kolding, der dog havde problemer at få passeret Jonathan Aronsø i Lyngby-målet.
Alle kampens mål faldt indenfor et kvarter før pausen. Vejle bragte sig foran inden Christoffer Boateng udlignede for Lyngby. Kort efter den scoring blev det tredje og sidste mål scoret, og selvom Lyngby var tæt på mod slutningen, så endte det uden point for U19.
Så gik det langt bedre for U17-holdet, der leverede en rigtig god præstation og nu er ubesejrede i seks kampe. Lyngby vandt fortjent med 3-0 over Vejle Kolding i en kamp, hvor Adnan Mohammed blev dobbelt målscorer.
Første halvleg var relativt lige, og 1-0-målet kom efter en fejl fra hjemmeholdet, der smed bolden i et opspil. Anden halvleg var dog Lyngbys og sejren kunne muligvis godt have været endnu større. 2-0 blev det efter 66 minutter ved et selvmål efter en Lyngby-kontra, hvor hjemmeholdets anfører fik sidste fod på.
Lyngby var klart bedst i 2. halvleg og derfor lukkede 2-0-målet reelt kampen. Fem minutter efter scoringen lukkede de kongeblå imidlertid definitivt kampen, da Redzepi smed bolden ind i hovedet på Adnan Mohammed, der cementerede sejren.
Med 3-0-sejren rykker U17-holdet ind i top 6 i U17-ligaen, mens U19-holdet ligger placeret på en 8. plads i U19-ligaen. Begge hold står overfor en landskampspause og skal først i aktion igen den 20. oktober.