Stor tilgang af nye erhvervspartnere

Lanceringen af det nye 1921-partnerskab har været en stor succes. Over 50 virksomheder har på bare tre uger indgået samarbejde med Lyngby Boldklub.
54 nye samarbejdspartnere. Det er den korte status på det nye partnerskab, som Lyngby Boldklub i samarbejde med BAES Danmark lancerede i september måned. ”Det er utrolig positivt, at over 50 virksomheder allerede i de første tre uger efter lanceringen har tegnet et Klub 1921-partnermedlemsskab. Prisen på de 1921 kr. ex. moms er sat lavt, for at gøre tilbuddet så attraktivt som muligt, og deraf få så mange nye virksomheder med i erhvervsnetværket” fortæller Lyngby Boldklubs administrerende direktør Curt Stavis.
I Lyngby Boldklub glæder man sig altså over tilgangen, som man også mærker, har skabt stor tilfredshed blandt de mindre virksomheder, som nyder godt af ordningen. Tilgangen af nye partnere ses i Lyngby Boldklub også som et signal om, at der er stor opbakning til klubben – især i lokalområdets forretningsliv:
Curt Stavis glæder sig over de mange nye samarbejdspartnere og håber, at man snart kan byde endnu flere velkommen i Klub 1921: ”Klub 1921 partner-konceptet henvender sig primært til mindre virksomheder, som ønsker at blive en del af erhvervsnetværket i Lyngby Boldklub, og deraf få mere forretning. Vi arbejder på, at mange af de nye 1921-partnere, hurtigt vil blive godt integreret i det velfungerende erhvervsnetværk vi har, og blive en fast bestanddel af erhvervsnetværket omkring hjemmekampene” fortæller Curt Stavis.
Du kan læse mere om Klub 1921-partner-ordningen via dette link.