Stadig muligt at komme med på Pro Soccer School

Det er fortsat muligt at tilmelde sig Lyngby Boldklubs nye tiltag for ungdomspillere, "Pro Soccer School", der afvikles i uge 42. Tilmeldingsfristen er den 4. oktober.
Lyngby Boldklub arrangerer som tidligere annonceret en talent-fodboldskole i skolernes efterårsferie, uge 42. Vi har modtaget en lind strøm af tilmeldinger siden annonceringen i september måned og der er fortsat stor interesse for fodboldskolen – derfor får de unge og deres forældre nu lidt flere dage til at beslutte og tilmelde sig.
Deadline for tilmelding for fodboldskolen er således nu på tirsdag den 4. oktober, hvilket blandt andet også bunder i stor fleksibilitet fra Adidas og Unisport, der leverer de tøjpakker som er inkluderet i prisen. Så har du endnu ikke fået tilmeldt dig, så har du chancen endnu. Der er et begrænset antal pladser tilbage, så det gælder om at være hurtigt ude.
Du kan læse mere om Lyngby Boldklubs "Pro Soccer School" via dette link – husk at deadline altså er på tirsdag den 4. oktober.