Adm. Direktør i Lyngby Boldklub A/S stopper

Administrerende Direktør i Lyngby Boldklub A/S, Curt Stavis, har opsagt sin stilling i selskabet. Fratrædelsen sker i fuld forståelse og samarbejde med klubben. Det er aftalt med selskabets bestyrelse, at han fortsætter på posten som direktør yderligere et halvt år frem til udgangen af marts måned 2013.
Bestyrelsesformand Torben Røsler oplyser, at man igangsætter arbejdet med at identificere den person, som skal overtage posten. Curt Stavis forklarer sin opsigelse med følgende ord: "Det har været spændende at arbejde med Lyngby Boldklub. Jeg har gennem de seneste syv måneder arbejdet med at videreføre de igangværende projekter omkring opbygningen af stærkere funktioner på de ikke-sportslige områder af virksomheden. Jeg fortsætter i en periode med fokus på selskabets administration, økonomi-, salgs- og marketingfunktioner. En vigtig del af Lyngby Boldklub, som også skal prioriteres efter at jeg stopper" fortæller Curt Stavis og fortsætter:

”Klubben er organiseret med en aktiv bestyrelse, en manager med totalansvaret for sporten og flere professionelle erhvervspersoner omkring ledelsen. Det giver Lyngby Boldklub en masse styrke. Det betyder også, at mit job ikke er så omfattende, som mit arbejde plejer at være. Derfor vil jeg færdiggøre arbejdet med omstruktureringer og flere effektiviseringer, og herefter glæde mig til at følge Lyngby fra sidelinjen.".