Truppen til Viby-kampen som opdateres live på Facebook

Tredje runde af DBU Pokalen byder for Lyngbys vedkommende på en tur til Århus-forstaden Viby, hvor Lyngby skal forsøge at avancere i Landspokalturneringen.
Viby IF frister en tilværelse i Danmarksserien, og de får onsdag eftermiddag besøg fra Betsafe Ligaen, når Lyngby Boldklub gæster Viby Idrætspark. Efter sikre sejre over BGA og Sydalliancen venter der endnu en kamp, hvor de kongeblå må betegnes som favoritter.
Manager Niels Frederiksen har dog ikke i sinde at undervurdere modstanderen. Derfor har Frederiksen udtaget 18 mand til sin trup, som indeholder velkendte navne som Morten Karlsen, Uffe Bech og Thomas Rasmussen. Det bliver altså en lang række stamspillere, der kombineret med talenter som Nicolai Johannesen, Ryan Johnson Laursen og Bror Blume skal sikre de kongeblå videre avancement.
Kampen mellem Lyngby og Viby IF sparkes igang kl. 16.30 på udebane – du kan følge kampen live på Lyngby Boldklubs Facebook-side, hvor vi i løbet af kampen vil opdatere direkte i tekst fra Viby Idrætspark.
Lyngbys trup mod Viby IF:
1. Nicklas Højlund, 2. Thomas Rasmussen, 3. Ryan Johnson Laursen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Frederik Krabbe, 7. Uffe Bech, 8. Morten Karlsen, 10. Kim Aabech, 11. Patrick Mortensen, 15. Fanol Perdedaj, 16. Lukas Fernandes, 19. Jonas Henriksen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Boysen, 22. Bror Blume, 23. Nicolai Johannesen, 25. Alexander Green