Stückler og Guldbrandtsen udtaget til landsholdet

Lyngby Boldklubs U17-hold spillede lørdag eftermiddag 0-0 mod HB Køge. Efterfølgende var der godt nyt for to af spillerne, idet Daniel Stückler og VIktor Guldbrandtsen kunne glæde sig over en udtagelse til det nye danske U16-landshold.
I en forholdsvis chancefattig kamp spillede de kongeblås U17-hold lørdag eftermiddag uafgjort 0-0 med HB Køge. Pointet var de kongeblås femte i indeværende sæson, og det var som sådan ikke kampen, der stjal lørdagens overskrifter. Det gjorde i stedet udtagelsen af to af Lyngby-spillerne – Daniel Stückler, der med to mål i fem kampe er topscorer for holdet, samt Viktor Guldbrandtsen er således blevet udtaget til U16-landsholdet.
Efter to træningssamlinger har den danske U16-landstræner Per Holm nemlig udtaget det nye U16-landshold, der spiller to venskabskampe mod Tjekkiet i starten af oktober – nærmere bestemt den 2. og 4. oktober. Defensivspilleren Viktor Guldbrandtsen er sammen med angriberen Daniel Stückler blevet udtaget til truppen, som den danske landstræner er meget begejstret for:
"Det er en spændende trup, der allerede er rykket rigtig meget, for de er dygtige til at tage ting til sig. Vi har en hel del spændende offensive og lidt anderledes typer, end vi har set tidligere, men ellers er det et hold, der er karakteriseret ved at bestå af dygtige spillere på alle positioner. Vi har været tvunget til at vælge dygtige spillere fra" fortæller U16-landstræner Per Holm til DBUs hjemmeside.
Daniel Stückler og Viktor Guldbrandtsen er fast inventar på Søren Hermansens U17-hold i Lyngby, hvor Daniel Stückler i forrige spillerunde fik hul på bylden med 2 scoringer mod FC København.