Niels Frederiksen forventer meget svær Brønshøj-kamp

Lyngby Boldklub er fortsat førerhold i Betsafe Ligaen. Lørdag eftermiddag skal den position forsvares, når de kongeblå tager til Brønshøj for at spille i sæsonens 9. runde.
Lyngby har de sidste to runder vundet stort. Først blev det til 5-0 over HB Køge og siden 5-1 over Skive. Det er naturligvis svært at være tilfreds med, men det vil alligevel være noget af en sensation, hvis den målmæssige stime fortsætter lørdag eftermiddag, hvor de kongeblå tørner sammen med Brønshøj i Betsafe Ligaen.
Brønshøj har gennem flere sæsoner efterhånden vist, at man kan nå langt i områderne omkring Tingbjerg. Manager Niels Frederiksen har stor respekt for lørdagens modstander og forventer en tæt kamp: "Det bliver uden tvivl en rigtig svær kamp. Udekampe mod Brønshøj er nogle af de sværeste kampe at spille og ingen hold har endnu i indeværende sæson formået at vinde i Tingbjerg. Det skyldes ikke mindst, at Brønshøj altid leverer en helstøbt indsats, hvor fight og energi er i højsæde" fortæller Lyngby-manageren.
Niels Frederiksen har de forgangne kampe set et hold med stor selvtillid. Manageren glæder sig over de seneste resultater og håber, at de kan være med til at gøre forskellen i den svære udekamp: "Vi glæder os til udfordringen og kan stille med en trup fuld af selvtillid og motivation til at give Brønshøj sæsonens første hjemmebane-nederlag. Det håber vi på" lyder det fra Niels Frederiksen.
Kampen mellem Lyngby og Brønshøj fløjtes igang kl. 15.00. Niels Frederiksen har udtaget 19 spillere til opgøret, hvorfor en spiller sorteres fra inden kick-off.
Lyngbys trup mod Brønshøj:
1. Nicklas Højlund, 2. Thomas Rasmussen, 3. Ryan Johnson Laursen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Frederik Krabbe, 7. Uffe Manich Bech, 8. Morten Karlsen, 9. Lasse Fosgaard, 10. Kim Aabech, 11. Patrick Mortensen, 15. Fanol Perdedaj, 16. Lukas Fernandes, 17. Yussuf Poulsen, 19. Jonas Henriksen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 23. Nicolai Johannesen, 25. Alexander Green
Karantæner: Ingen