Kom gratis på udebanetur med Blue Vikings

Lyngby Boldklub sponserer gratis busser til medlemmer af Blue Vikings, når de kongeblå lørdag den 15. september møder Brønshøj på udebane.
Medlemmerne af Blue Vikings får nu ekstra – og gratis – hjælp til at komme med de kongeblå på udebanetur. Lørdag den 15. september spiller Lyngby mod Brønshøj og til den kamp kan medlemmer af den officielle fanklub komme på gratis bustur til opgøret.
Der er plads til ca. 100 personer, så det gælder om at være hurtigt ude. Tilmelding kan ske på SMS til tlf. 21 60 75 68 (KUN SMS og i tidsrummet 16-21) eller på e-mail til vikingsontour@yahoo.dk. Man skal selvfølgelig huske at oplyse sit medlemsnummer, og huske at medbringe sit medlemskort på turen.
Opsamling bliver på Lyngby Stadion samt Lyngby Station, hvor busserne holder ved Computer City. Busserne kører fra stadion klokken 14.00 og fra Lyngby Station cirka 5 minutter efter. Der vil ikke blive solgt øl eller vand på turen, men det er tilladt selv at tage en enkelt eller to styk drikkevarer med på den korte tur.
Busturen er som sagt gratis for alle som er medlem af Blue Vikings – er man endnu ikke medlem, kan man skynde sig at blive det via Lyngby Boldklubs webshop. Efter betaling kan man tilmelde sig via e-mail og oplyse, at man er nyt medlem.